S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Potrebujete viac informacii k výrobkom?

Kontaktujte nás tu

 

 

NOVINKY

arr3Predĺžená záruka na 3 rokyPočnúc 16.1.2017 sme hromadne zaviedli automatické predĺženie záruky na 3 roky pre všetky... arr3Registrácia u nás nie je požadovanáRegistrácia na stránke nie je povinná pre uskutočnenie objednávky. Nakupujte priamo bez akéhokoľvek... arr3Český zákazník?Ďakujeme za Váš záujem o naše produkty. Každodenne zasielame aj do Českej republiky. Českým... arr35%-ná zľava pre držiteľov karty Egocard!Sme partnerom Egocard a majitelia kariet Egocard si u nás môžu uplatniť zľavu vo výške 5% na všetok...

KONTAKTY

Varga Trade s.r.o.
Perecká 38
Levice
tel: 0918 974 970
info@kupteraz.sk

TOVAR V AKCII

Cena vr. RP 4,00 €
Skladom
Cena vr. RP 2,00 €
Skladom
Cena vr. RP 37,00 €
Skladom

Vrátenie / reklamácia
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (do 14 dní)
Odstupujem/e od kúpnej zmluvy na tovar: *
Dátum objednania: img
Dátum prevzatia tovaru: img
Číslo objednávky alebo faktúry: *
Meno a priezvisko / obchodné meno kupujúceho: *
Email:
Tel. kontakt:
Číslo účtu v tvare IBAN:
Poznámka pre predajcu:
 

V zmysle obchodných podmienok a zákona o ochrane spotrebiteľa si prajem u vás zakúpený tovar vrátiť. Prehlasujem, že medzi prijatím tovaru a odoslaním tohto formulára neubehlo viac ako 14 kalendárnych dní.

Tovar prosíme zaslať / doniesť na: Varga Trade s.r.o., Perecká 38, Levice, SR. V prípade nadrozmerného, tažkého tovaru, kde nie je možné vrátenie napr. prostredníctvom pošty, nás kontaktujte.

Kupujúci ZODPOVEDÁ za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru (poškodenie, neúplný obsah, chýbajúce balenie, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod.

REKLAMAČNÝ PROTOKOL
Meno a priezvisko / obchodné meno kupujúceho: *
Email:
Tel. kontakt:
Reklamovaný tovar (číslo alebo názov produktu): *
Číslo dokladu alebo objednávky: *
Doklad (faktúra) alebo objednávka je zo dňa:
Popis vady: *
Žiadam/e: *
Info pri voľbe vrátenia peňazí (účet, poukážka...):
Vyhovujúci termín, adresa pre vyzdvihnutie vadného: *
Poznámka pre predajcu:
Pridelené číslo reklamácie (nevyplňovať):
Vyjadrenie predajcu (nevyplňovať):
 

Týmto u Vás reklamujem hore uvedený tovar s popisom závady. V zmysle obchodných podmienok a zákona Vás žiadam o oznámenie výsledku reklamácie v zákonnej lehote: 30 dní. V opačnom prípade budem považovať reklamáciu tovaru za opodstatnenú.

Tovar nám prosím ešte neposielajte. Odpovieme Vám v najkratšom možnom čase.

Prepravu reklamovaného výrobku od kupujúceho zaistí predajca za pomoci svojej zmluvnej prepravnej spoločnosti alebo prepravnej spoločnosti servisného strediska a na svoje náklady (platí pre územie SR). Prepravu reklamovaného výrobku z Českej republiky môže rovnako zaistiť predajca podľa aktuálnych možností pre ČR, ale nemusí v prípade ak je tovar možné vrátiť prostredníctvom Českej pošty (v prípade opodstatnenej reklamácie sú poštové náklady kupujúcemu preplácané). V prípade ak sa kupujúci rozhodne reklamovaný výrobok vrátiť iným spôsobom ako je prepravná spoločnosť, ktorú predajca alebo servisné stredisko na vrátenia tovaru ponúka a používa, môže tak kupujúci spraviť, ale tieto náklady nebudú kupujúcemu preplatené.

Vo všetkých prípadoch je nutné aj reklamovaný tovar dôkladne zabaliť, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu, napr. ak je u výrobku reklamovaná nefunkčnosť a výrobok sa vráti vážne mechanicky poškodený v dôsledku neopatrného zabalenia, tak reklamácia nemusí byť uznaná.

 

ZmU4ZWF